22.2.2018 4:19

Omezená mezinárodní záruka POLAR

POLAR CENTRAL SERVICE vyřizuje záruční opravy výrobků zakoupených v jiných zemí Evropy v rámci omezené 2 leté mezinárodní záruky společnosti POLAR ELECTRO.

Doklady nutné k záruční opravě u dovezených výrobků

  • daňový doklad (stačí kopie) vystavená autorizovaným prodejcem, jejichž seznam najdete na stránce www.polar.com, seznam autorizovaných prodejců
  • záruční opravu může uplatňovat pouze spotřebitel, nikoli osoba kupující na IČ
  • zboží zakoupené na aukčních serverech nebo bazarech reklamovat nelze, nelze reklamovat zboží odcizené nebo pašované
Bez výše uvedených náležitostí není možné záruční opravu provést.

Poučení o právech při záruční opravě

Práva z vady u výrobků zakoupených v zahraničí nejsou shodná s právy, které mají čeští spotřebitelé! Jiných práv, než je oprava výrobku v rozsahu omezené mezinárodní záruky, se může kupující domáhat jen u svého prodejce, kde věc koupil. Informace o spotřebitelských zákonech Evropské unie najdete na http://ec.europa.eu/consumers/index_en.htm

Polar International warranty

Polar products have 2-year international warranty as specified in the “Limited Polar International Guarantee”.

  • The warranty period starts from the date of purchase on the receipt of purchase.
  • The customer should present receipt as a proof of purchase when claiming the warranty service.
  • Polar Limited 2-year International Warranty is for consumers only and all other usage is considered commercial use and thus not covered by this warranty.
  • The warranty is valid when the unit was originally purchased from a dealer who is in a Polar retail network. In other cases the customer should take the unit to the dealer and ask them to arrange the warranty service for him/her as the local consumer law prescribes.