Reklamaci posílejte nejlépe Českou Poštou, PPL, DPD (ostatní přepravce nepoužívejte!) nebo ji doručte osobně na adresu provozovny
DŮLEŽITÉ: vady věci je nutné reklamovat bez zbytečného odkladu. Důvod je prostý - v důsledku opomenutí první vady, může vzniknout vada další, závažnější, na jejíž odstranění nebudete mít při takovém jednání nárok.
Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.
U věcí zakoupených do 31.12.2013 platí pravidla "starého občanského zákoníku", na věci zakoupené od 1.1.2014 se vztahují pravidla "nového občanského zákoníku". Za práva z toho plynoucí odpovídá vždy váš prodejce.
Obecně se práva z odpovědnosti za vady uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, respketive, je-li tam uveden servis, může kupující dle pokynů v záručním listě uplatnit požadavek opravy přímo v servisu, je-li pro něj toto místo dostupnější (upozornění - prodejce musí být autorizovaný)